Polityka wysyłki
Data aktualizacji: 12.11.2025r
1. Dane sklepu
email: kontaktzefirek@op.pl
2. Realizacja zamówień
2.1. Sklep zefirekk.pl umożliwia zakup produktów, które są wysyłane bezpośrednio z zagranicznych magazynów dostawców do Klientów.
2.2.
Zamówienie zostaje przekazane dostawcy w ciągu maksymalnie 7 dni
roboczych od zaksięgowania pełnej płatności przez Klienta. Zamówienia
nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych mogą zostać anulowane przez Sklep.
2.3.
Całkowity czas dostawy wynosi od 4 do 45 dni roboczych, w zależności od
lokalizacji Klienta, dostawcy oraz czynników takich jak odprawa celna,
opóźnienia transportowe lub siła wyższa. Klient, składając zamówienie,
akceptuje ten czas dostawy.
2.4. W przypadku opóźnienia powyżej 45
dni roboczych od przekazania zamówienia dostawcy, Klient może odstąpić
od umowy i zażądać zwrotu środków, zgłaszając to pisemnie na adres
e-mail: kontaktzefirek@op.pl w ciągu 7 dni od upływu tego terminu.
2.5.
Klient, jako importer towaru, odpowiada za formalności celne oraz
podatki (np. VAT, cło), chyba że dostawca stosuje system IOSS, gdzie VAT
jest wliczony w cenę. Informacje o kosztach i sposobie rozliczenia VAT
są podawane przed złożeniem zamówienia w widocznym miejscu (np. w
koszyku zakupowym).
3. Koszty dostawy
3.1. Koszty wysyłki są podawane podczas składania zamówienia i zależą od:
-
Rodzaju produktu,
-
Kraju dostawy,
-
Wybranej metody wysyłki.
3.2. Sklep może oferować promocje, w tym
darmową dostawę, o czym Klient jest informowany na stronie w trakcie
składania zamówienia.
3.3. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki
zwrotnej oraz ewentualne opłaty celne ponosi Klient, chyba że Sklep
wyraźnie postanowi inaczej w indywidualnym przypadku.
4. Informacje o wysyłce
4.1. Po przekazaniu zamówienia dostawcy
Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem śledzenia,
jeśli jest dostępny u dostawcy.
4.2. Sklep dokłada starań, aby
informować Klienta o przewidywanym czasie dostawy w przypadku opóźnień, w
zależności od informacji uzyskanych od dostawcy.
4.3. Klient ma
obowiązek sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze i zgłosić wszelkie
uszkodzenia przewoźnikowi oraz Sklepowi w ciągu 48 godzin od otrzymania
paczki na adres: kontaktzefirek@op.pl.
5. Odpowiedzialność za dostawę
5.1. Sklep zefirekk.pl nie ponosi
odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z działań
dostawców, partnerów logistycznych, odpraw celnych, błędnie podanego
adresu przez Klienta lub innych niezależnych okoliczności.
5.2. Sklep
nie odpowiada za uszkodzenia produktów w transporcie, ale wspiera
Klienta w zgłoszeniu reklamacji do przewoźnika lub dostawcy, zgodnie z
przepisami, w tym GPSR.
5.3. W przypadku zagubienia przesyłki Sklep
podejmie kroki w celu wyjaśnienia sytuacji z dostawcą lub przewoźnikiem,
oferując zwrot środków lub ponowną wysyłkę, według uznania Sklepu.
6. Bezpieczeństwo produktów (GPSR)
6.1. Produkty oferowane w Sklepie
spełniają wymogi bezpieczeństwa określone w Rozporządzeniu o ogólnym
bezpieczeństwie produktów (GPSR) i posiadają oznaczenie CE, o ile jest
wymagane.
6.2. W przypadku stwierdzenia, że produkt stwarza
zagrożenie dla bezpieczeństwa, Sklep wycofa go z rynku i powiadomi
Klientów e-mailem o procedurze zwrotu – szczegóły w Polityce Zwrotów.
6.3.
Zgłoszenia dotyczące bezpieczeństwa produktów należy kierować na adres
e-mail: kontaktzefirek@op.pl. Sklep odpowiada w ciągu 24 godzin i podejmuje
działania zgodnie z GPSR.
7. Kontakt
7.1. Pytania dotyczące wysyłki, dostawy lub bezpieczeństwa produktów prosimy kierować na adres e-mail: kontaktzefirek@op.pl.
7.2.
Sklep odpowiada na zapytania w ciągu 48 godzin roboczych, chyba że
kontakt z dostawcą wymaga dłuższego czasu, o czym Klient zostanie
poinformowany.